Vem är Alex Schulman?



Jag vet jag vet, jag är lite efter.
Jag vet mycket väl hur killen ser ut, jag vet vem han har varit ihop med och jag vet vad han gör.
Har dock aldrig läst något han skrivit eller sett så mycket han har gjort. Jag såg honom i det där programmet där dom ska akta sig för en vägg som kommer emot sig. Annars så har jag nog mest bara sett honom på bild på aftonbladets första sida (online).
Så om nån vill berätta lite för mig om denna snubbe vore trevligt.
Är han journalist? Eller blev han bara känd genom sin blogg helt enkelt?
Brukar har skriva otrevliga saker om folk, har fått för mig det iaf?!
Är han känd genom något annat tidigare? Är han komiker?
Är han rolig?

Har funderar på att kolla in något han skrivit någon gång men känns inte alls som att det är något för mig så därför har jag helt enkelt hoppat över det. Men varje gång jag är inne på Aftonbladet.se så är hans nylle där, så nu måste jag ju bara få veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0