Godmorgon...

... eller det är väl dag, men jag är hyfsat nyvaken.
Skulle hoppa lite hopprep imorse då jag hittade ett hopprep jag fått av mamma i julklapp.
Haha det gick inte så bra alls, gjorde så jävla ont i brösten när jag hoppade. Och ja jag hade sportbh, men imorse ville det bara inte. Ska testa lite senare, det borde inte vara något problem.
Men rolig är det med hopprep iaf, älskade det när jag var liten, fast dom bästa var så klart plastrepen inte dom i tyg.

Nu är det helg iaf, vet inte vad det blir riktigt, min sambo ska hem till sina föräldrar och byta däck på sin enduro iaf, dags att börja köra på sommar däck snart. Önskar jag hade MC kortet också....
Någon tjej därute som tagit MC kortet? var det svårt i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0