London

Dom ringde mig från London igår igen.
Jag sökte ju ett jobb där i februari kanske, sedan så ringde dom mig i mars när jag var i Thailand, då ville dom ju dock ha en så fort som möjligt, men jag kunde inte bara släppa allt och åka, självklart hittade dom en annan tjej och efter det har jag inte hört något.

Men igår, jepp igår så ringer dom och säger att det fungerade inte med den andra tjejen och undrade om jag fortfarande är intresserad.
Men då har dom helt plötsligt gått från 40 000 i månaden till 8000, iofs så får jag allt betalt och det där skulle bara vara som fickpengar, men aldrig att jag kommer gå ner så mycket i lön.

Det är världens chans, få resa världen över och allt, men jag lämnar inte mitt liv och min sambo för 8000 kr. Nej jag tror inte det tack!
Jag måste dock bestämma mig idag, jag sa att jag vill tänka en dag så idag måste jag ringa och berätta hur jag vill göra. Inge roligt att måsta ta ett beslut redan, men hade jag varit singel så hade jag åkt direkt, men nu lämnar jag en allt för viktig person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0