Nästa helg

För en gångs skull så ha jag faktiskt börjat planera inför nästa helg (lite iaf).
Min sambo och alla 82or har 10 års återträff sedan dom gick ut högstadiet nämligen.
Detta och travet är laggt till samma dag.
Så på lördag blir det alltså att gå på travet sedan kommer tydligen ja nästan hela min sambos klass från högstadiet hem till oss och träffas lite innan dom ska iväg på den stora klassfesten, tydligen ska även några från andra klasser komma till oss också.
Detta innebär att det kommer att vara kaos hos oss i några timmar. Sedan så stannar jag och en väninna kvar och spelar lite singstar och dricker lite gott, har lite sminkkväll och sedan utgång för oss. Det känns faktiskt rätt skoj, förutom att städa upp efter massa okända personer :P

Värst av allt är ju att man kanske vill att det ska vara lite fint innan alla kommer så då städar man lite innan, men det är ju egentligen helt onödigt. Men vi får väl se.

Någon som vet om det är 10års träff för 82or runt hela Sverige i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0