Nintendo Wii Fit

Är det något ni tänker satsa på? Jag blev väldigt sugen faktiskt, för det ser både roligt ut och som sagt så ger det ju lite träning. Tyvärr så sitter ju inte jag på ett Wii utan en PS3a och då är det ju lite svårare. Men om jag någon köper Wii så är detta nog en av de första sakerna jag vill testa.
Releasen i sverige verkar vara den 25 april, dvs nu på fredag. Jag hoppas och tror på detta spel men hur pass stort det blir låter jag vara osagt.
image401
För er som inte vet vad Nintendo Wii Fit är så kan jag ju berätta att det är en bräda som är tryck-känslig som tillhör nintendo wii. Med denna bräda så kan du göra ett flertal olika övningar så som, balsansövningar, aerobics och yoga bl a, det finns över 40 olika övningar.
Kolla in några av dem här:



Är det någon av er som provat den så berätta gärna hur den var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0