Presenter

Idag vill jag bygga ihop några hyllor vi fick av mamma, sedan så måste jag slå in alla paket som hon ska få (nu lät det som jätte mycket, men det är mest småsaker :P ). För vi åker hem till svärföräldrarna redan idag och på söndag fyller kära mamma år, och då måste allt vara klart. Känns inte som att något är klart, men jag tror det är det. Det blir kanske inte vad hon önskat, men jag tror hon blir glad ändå :D

Eftersom jag inte kommer vara hemma i helgen så vet jag inte hur aktiv jag kommer att vara här heller, men helt oaktiv kommer jag inte att vara.

Sedan får ni ju inte glömma att tävlingen avslutas på SÖNDAG (20e april).
Alla bidrag efter söndag, dvs efter kl 00.00 kommer inte att räknas, så passa på att vara med NU!
Det är stor vinstchans.
Kolla in tävlingen HÄR, eller klicka under kategorin Tävlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0