Sundsvalls Gatufest

Jag hade inte tänkt åka på någon festival i år, eller det beror ju som sagt på utbudet av artister.
Ja jag är faktistk en sån som åker på festivaler pga artister.
När jag var yngre så var Hultsfred mycket bättre, senaste åren har det inte varit något som lockat.
Utan har väl åkt till Pdol och Sundsvalls Gatufest istället.

Dock skulle jag inte vilja kalla Sundsvalls Gatufest för en festival, men dom har sina stunder :)
Men iaf så ligger det nära så det är ju praktiskt.
Och iår vet jag att Millencolin ska spela på Svalls Gatufest så självklart kommer jag att vara där,
längst fram igen och digga som bara den.
Men man ska aldrig säga aldrig, helt plötsligt så står jag på hultsfred igen, eller kanske roskilde, jag vi får väl se :)

Millencolin - Machine 15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0