Vårstädning

Idag har det varit storstädning för fulla lass.
Eller jag började morgonen med att åka till min syster och fota henne till byte av körkort, sedan var det bara att åka hem igen, börja städa.
Och shit vad jag har städat, nu har det rensats och slängts en hel del, ganska skönt att bara göra sig av med grejer som ändå bara ligger och skräpar.
Efter det kom pappa, så då klippte jag honom och fick lite goda råd inför mitt (förhoppningsvis) kommande samtal med min mytomanchef.

Vill  bara lägga mig ner och sova en stund nu, eller bara göra ingenting iaf.

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Hej, ville ba säga att de e n trevlig blogg du driver här, ha en forts trevlig dag :)

2008-04-06 @ 19:55:05
URL: http://pauliina22.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0