Elle-galan

Subblade över Elle's sida och såg att man kan vinna att få gå på ELLE-galan, vilket ju inte är helt fel.
Det hela går ut på att man själv ska designa (inte göra) sin egen drömoutfit typ, sedan syr H&Ms designer upp den om du vinner. Jätte roligt tycker jag iaf.
Nu har ni ju bara på er tills på måndag tror jag, men sätt er och skissa, klipp och klistra, så tycker jag att även ni ska vara med.

Jag satt uppe hela natten och skissade, kunde inte somna pga mina tankar om denna klänning (och förkylningen). Har inte bestämt mig ännu om jag ska skicka in, men det är en rolig tävling tycker jag iaf. Och priserna är ju jätte bra, för att få mer info klicka HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0