Privileged

Jag började se en ny serie för någon vecka sedan, ja jag vet jag har alldeles för många serier jag följer redan, men så många läggs ju ner nu tyvärr.



Denna serie heter iaf Privileged och handlar (som många andra) om ett gäng rika ungdommar (och gammlingar för den delen) som på ett eller annat sätt mixas ihop med "normala" personer.
En kvinnlig journalist har lite problem på jobbet och får ett erbjudande att komma och vara handledare/privatlärare åt ett par rika systrar som förlorat båda sina föräldrar och numera lever hos deras mormor.

Denna serie känns som en i mängden, men jag är en sucker för sånna serier så för mig fungerar den väldigt väl. Om det blir några andra säsong återstår dock att se.

 

Att det dyker upp snygga killar stup i kvarten gör den ju inte sämre iaf ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0