Smink

Idag har jag åter igen beställt smink i stora lass, dvs si så där 65 st sminkprodukter. Oj vad jag älskar smink, snart får jag inte plats med mer, men det är ju så roligt och just nu så otroligt billig.

Min sambo "klagar" alltid på mig och säger att enda anledningen att jag vill gå ut en lördagkväll är ju för att få klä upp mig. Och nog f*n har han rätt. För mig finns det ingen bättre anledning att gå ut än att just klä upp sig, inte just nu iaf. Jag sitter hemma å ruttnar om dagarna, längtar inte efter att ragga eller bli raggad på, spriten gör att jag bara får ångest, men att få klä upp sig, det kan göra vilken tråkig dag som helst till veckans bästa.



Självklart har då sminkning och hår en stor det i hela konceptet att klä upp sig, iaf för mig. Tyvärr så kan jag inte göra så mycket med mitt hår just nu när det är i en sån tråkig längd, men jag kan fortfarande mixa och matcha med sminket, yey. Det blir min lite för tidiga julklapp till mig själv iår, hoppas bara jag hinner få det innan jul. Ska försöka hitta en jul/nyårs-klänning också, sen så kommer jag att vara nöjd inför julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0