Gratisreklam för din blogg i min.

Jepp, vill du ha lite gratisreklam för din blogg i min blogg?
Då är allt du behöver göra skicka ett mail till mig, eller skriv en kommentar här under med din mail.
Jag kommer då att vilja ha en bild, självklart vald av dig om inte annat önskas.
Detta kan vara en bild på dig, din hund, din outfit, på naturen eller en bild du tecknat, det väljer du själv.
Det kan vara smart att välja något som passar ihop med din blogg om du vill ha bästa reklamen.
Sedan kommer jag att ställa några frågor till dig, dessa varierar så klart och du väljer själv vilka du vill svara på, sedan skriver jag ihop ett litet inlägg om din blogg med din bild och dina svar och länkar till din blogg/hemsida i inlägget, superenkelt!
Självklart får man vara anonym också om man vill det, och jag kan tabort ansikten osv på bilder. Vill du bara att din bild ska bli photoshoppad så säg till.
Maila mig på [email protected] eller skriv en kommentar här under!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är du duktig på photoshop?

2008-01-17 @ 23:33:38
URL: http://sandranordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0