Jobbig dag!

Vaknade imorse och kände... ännu en dag jag gärna skulle varit utan. Jag hatar dessa dagar, jag går och tänker på skit saker hela tiden, har ångest hela dagen och mår bara allmänt dåligt. För mycket tankar i mitt lilla huvud, för mycke tankar för att orka.
Har bestämt mig för att ta det lungt med Alkoholen ett tag framöver iaf. Jag mår nog inte bra av alkoholen, men inte så att jag inte klarar av den. Jag ligger aldrig och spyr, är inte otrevlig mot folk, blir inte odrägligt full och kommer ihåg allt från kvällen innan. Men det är just det, jag kommer ihåg allt och lite för väl.. för alkoholen gör så att jag pratar på nåt så enormt och ångrar alltid hälften av det jag sagt. Nej nej nej jag snackar inte skit om folk eller så utan snarare så att jag pratar om sådant jag aldrig pratar med någon om och aldrig skulle göra om jag inte var onykter. Så nu har jag bestämt mig för att ta det lugnt ett tag, ett glas vin eller två är helt okej men sen kan det få räcka också. Hoppas det är en bättre dag imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0