Millencolin

Millencolin var en av de första grupperna jag helt fastnade i, och det har varit en kärlek som hållt sedan 1994 tro det eller ej. Har till och med "orginal"-skivan Tiny Tunes som senare bytte namn till Same Old Tunes. Och skulle aldrig falla mig in att inte köpa deras skivor. Men nu väntar jag med spänning på nästa som inte är allt för långt borta. Imorgon den 22 Januari släpps en ny låt, ska bli roligt att höra. Jag har sett dom live så jävla många gånger men det går inte att bli less, kommer säkerligen se dom i sommar igen. Sedan att dom har en av världens snyggast gitarrister och överhuvudtaget är ett av Sveriges snyggaste band skadar ju inte :D

Shut You Out (Låten jag tipsar om nedan)


Ja jag stod längst fram här, ser du mig? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0