En tjejig tjej?

image282
Jag tror jag har gått och blivit tjejig, vet inte vad som hänt.
Har aldrig varit den tjejiga typen, aldrig ens umgåtts så mycket med andra tjejer, iaf inte av den tjejiga typen. Men vips, nu börjar jag inse att min tid kanske är här?
image283
Oj vad jag har blivit förälskad i rosa, älskar nästan allt rosa numera (iaf de med "rätt" rosafärg). Sedan så har jag börjat lyssna på helkonstig musik, älskar att fjanta mig till Brittan när jag sminkar mig osv.
Hela jag har börjat bli tjejig, vet inte varför denna vändning kom nu helt plötsligt. Men det är rätt mysig tycker jag :D
image284
Är du tjejig?
Och hur är en tjejig tjej egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0