Forever 21

image302

Om ni läser bloggar och/eller 
(tjej)tidningar flitigt så kan ni inte ha missat Forever 21.
Forever 21 är en butik med enormt bra priser, galet bra ibland. Dessutom finns det hur mycket snyggt och "nytt" som helst att välja mellan. Lite som HM fast ännu billigare, och roligare efter som det är en del nytt för oss som aldrig handlat där.
image303

Jag har aldrig testat beställa därifrån och vet heller ingen som gjort det, men jag har hört att oftast blir frakten och tullen på mer än själva köpet, vilket inte låter så lockande. Men numera så fraktar dom till Sverige iaf.
Om ni beställt därifrån så får ni gärna berätta hur det gick, vet att det finns många som vill veta :)

image304

Kommentarer
Postat av: belladonna

jag hittar jämt saker där jag vill ha, retsamt eller hur?
ha en bra våffeldag

2008-03-25 @ 09:09:07
URL: http://belladonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0