Glad Påsk

Glad påsk, någon som gick som påskkärring igår?
Såg massa tjejer springa runt här iaf. Ganska trevligt faktiskt.
Igår vart det lite poker med polarna, tur hade jag som vann som faktiskt behöver lite extra pengar hehe. Sedan vart det utgång på den lokala puben, som till min förvåning hade köpt nya stolar och bord, och dessutom så var det rätt mycke folk där. Hann iofs bara vara där i 45 minuter, men det var rätt trevligt.
image291
Hur firar ni påsk? med äggmålande och familjen?
Själv så ska jag ut i stugan antingen idag eller imorgon, äta lite middag och få mitt efterlängtade påskägg.
Annars så blir det väl att umgås med kompisarna från gamla tiderna för en gångs skull.
På lördag blir det väl fest också som jag nämnt tidigare, annars rätt lungt.
image292

Så vad ska man då ha på sig under påsk? Jag brukar faktiskt försöka ta på mig något gult, gula skor, en gul t-shirt eller bara ett diadem. Men iår har jag inte tillgång till nått gult, förrns på festen på lördag, lite trist faktiskt för gult är fint :) Får väl måla mig som en påskkärring istället :)

image293

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

ha en trevlig påsk helg!! ^^

2008-03-21 @ 11:24:32
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Gabriella Ivarsson

Ha en superdag! Glad påsk! ♥

2008-03-21 @ 11:32:27
Postat av: Viika

Fräsiga skor :D

2008-03-21 @ 11:47:23
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0