Idag är en bra dag...

... för idag kommer världens bästa mamma (min :P ) hit och hälsar på.
VI ska ut på en shoppingrunda, eller hon ska, jag ska bara följa med.
Men det är otroligt hur mycket som ändras på några år, ibland när jag gick i skolan och bodde hemma så gick vi varandra på nerverna lite för ofta, jag var oerhört lättretlig och ville inte direkt umgås med min mamma allt för ofta. Nu tycker jag att det är sååå kul att få komma hem eller när hon kommer och hälsar på.

Kommer ihåg att hon sa till mig när jag var 14 el 15:
En dag kommer du att vilja umgås med mig.
Jag bara skrattade och sa haha näe aldrig. Men det är väl så, mamma har alltid rätt ;) (nästan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0