Smarta saker

Vi bor på bottenvåningen i ett lägenhetshus, dessutom så har vi väldigt låga fönster och därför blir det lätt att man drar ner persiennerna för att slippa att folk kikar in. Har länge funderat på att köpa någon sorts fönsterskärm eller fönsterfilm att klistra på rutan, men det har inte blivit av ännu då jag inte hittat några härikring.
Men nu har jag hittat några som är helt perfekta och riktigt praktiskta, dessutom som vissa kanske redan vet eller anar så älskar jag löv och blad av alla slag (nästan). Så dessa kommer hamna på min önskelista inför födelsedagen :)

image296

Du hittar dessa hos bl a www.designonline.se och de blir dina för ca 689 sek st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0