Snart är sommaren här...

... trodde jag iaf. Jag bor trots allt i "Norrland" men vi har ändå knappt haft någon snö på hela vintern, men nu efter alla vårtecken varit och det närmar sig slutet av mars, ja nu då är snön här. Inte så jätte mycket, men mycket nog för att det ska bli drygt att vänta på att den försvinner.
Usch vad jag längtar efter en svensk sommar, med grillning och mjukglass. Mamma har iaf flyttat ut i stugan redan, då brukar det kännas som att sommaren närmar sig, själv så ska jag dit första gången iår antingen idag, imorgon eller på lördag. För ett litet påskägg vill jag ju få :)
Yes yes jag får fortfarande påskägg, måste dessutom leta efter dem, men utan detta skulle det inte vara en riktig påsk, så jag längtar som attans.
image276
Åkte förövrigt hem till mamma igår, har inte träffat henne på länge plus att jag var sugen på mammas pannkakor, så jag blev fast här, och stannar nog i "byn" tills på lördag, men sen blire fest! :D
Har mycket och många som ska firas, synd bara att nästan alla är gravida.
image277

Brukar ni fortfarande få påskägg? Och brukar det bara vara godis i era? Själv så älskar jag godiset, men brukar alltid vara något annat också, kan vara lotter, refillkort eller bara nått litet smycke. Mamma är bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0