Tjuvlyssnat

Har ni läst böckerna Tjuvlyssnat eller varit inne på sidan http://www.tjuvlyssnat.se/ så vet ni hur sjukt samtal kan låta ibland. Dessa från sidan www.tjuvlyssnat.se tyckte jag var lite småskoj iaf.


ICA Maxi, Nacka

En kassörska nekar en kille ~20 att köpa snus då han inte kan visa upp legitimation.
Killen: VA?! Men det ser du väl att jag är över 18? (Börjar visa upp sina tatueringar) Skulle en kille med så här många tatueringar vara under 18? Kolla, jag har en naken tjej här, och här har jag en sån här...
Kassörskan: Tyvärr, tatueringar gäller inte som legitimation här på ICA.

Cred: Felicia


Tunnelbanans röda linje mot Ropsten

Tjej ~20 pratar i mobiltelefonen med vad som förmodligen är hennes pojkvän.
Tjejen: Jag fattar inte att du bara lämnar mig ensam hela tiden. Du är bara ute och dricker hela dagarna! (Det blir tyst en liten stund) Jag köpte ju WoW till dig, men du är ändå aldrig hemma!

Cred: Nicoooooole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0