Vad har jag missat?

Ibland missar man mycket på två veckor, ibland ingenting?
Så har ni något roligt att berätta som jag kanske missat?
Jag såg finalen av Melodifestivalen iaf, hann precis komma hem till brorsan och se den. Fel låt vann enligt mig, och svenska folket också för den delen.
Jag gillade Sannas låte Empty Room. Charlotte var iofs helfestlig och så men shir början på låten var bland det sämsta jag hört, däremot så tog den sig mot refrängen. Bäst som vanligt under kvällen var ju Kristian och Björn förstås.

Let's Dance då? Såg att Danny åkt ut? tyckte dock att Tony och Tina var bäst så jag hoppas dom är kvar?
Något nytt om brittan eller Lilo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0