Flytta, men vart?

Efter jul så kommer jag och en kompis till mig att flytta.
Vi ändrar dock destination lite nu och då, vi kan helt enkelt inte bestämma oss riktigt.

Först snackade vi om Australien, men det la vi på hyllan ganska fort. Möjligtvis att man flyttar dit senare, men vårat första stopp kommer att vara betydligt närmare. Vi har även varit inne på Norge, om vi vill tjäna pengar dvs, men även det la vi på hyllan så länge. Senaste månaderna så har vi mest varit inne på någonstans i UK eller Irland, främst då London och Dublin, även om jag varit väldigt inne på Skottland ett tag. Men senast igår snackade vi helt plötsligt om Stockholm. Varför vet jag inte, men det lät så j*vla enkelt att bara börja med Stockholm, för att få testa på storstadslivet liksom.


Så nu vill jag gärna höra era förslag. Kanske har ni bott i dessa städer eller länder?
Hjälp oss :) Och kanske vill ni till och med hänga på och bara släppa livet efter jul/nyår och flytta med oss?

Skriv här under eller släng iväg ett mail vett ja :)
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0