Hårmodell

Imorgon var det dags att vara hårmodell igen, vet inte hur peppad jag är denna gång faktiskt.
Som det låter så kommer dom att klippa av mitt hår rätt mycket, det är väl okej om det är i en fin form, men jag vill inte ha något allt för Emo. Färgen kunde jag nästan inte bry mig mindre om, en uppfräschning skulle vara väldigt skönt.

Tur att jag inte är ensam, en kompis ska med som tur är, vi fick samma tid. Sist vi båda var med så fick vi dessutom samma frisyr, fast i två helt olika färger. Denna gång vet vi ju som sagt inte vad det blir. Vet inte om jag tycker att det är spännande eller mest bara skrämmande.

Sist vi var dit tillsammans så var det för Schwarzkopf, och den frisyren vi fick har jag sett i mååånga tidningar efteråt, vilket alltid är lite roligt. Det var en tung lugg och rätt spretigt hår med lite olika längder, så vi fick behålla lite längd men det var ändå fräscht kort så att säga. Den såg ut något liknande denna:



Men som sagt, det är gratis klippning och färgning, så de e alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0