Björn Borg undies

Själv så älskar jag Björn Borgs boxer för tjejer, dom är ju supersköna och rätt söta oftast också. Perfekta att ha hemma, när man sportar eller bara allmänt, (kanske inte passar bäst under den tajta klänningen).

I alla fall så tänkte jag bara tipsa er om vad jag brukar göra. Boxershortsen är ju ofta ganska dyra och kostar väl runt 199 kr. Här i Sverige är det dessutom sällan rea på dom. Men hos Asos.com är dom väldigt ofta på rea faktiskt. Och beställer man inte ett allt för tungt paket så går dessutom frakten bara på 50-70 kr ungefär. Så jag brukar beställa hem där i från emellanåt. Och ju fler du köper utan att stiga över gränsen för lätt paket desto mer "tjänar" du.


Just nu kan du få dessa för 94 kr + frakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0