Film Tips


My Best Friends Girl
, är en film jag absolut vill rekomendera till er.
Det är en film som passar perfekt att se tillsammans med en partner eller dejt.
Det låter nog som en tjejfilm och själva storyn är väl det, men det är en film som killar också uppskattar. Det är mycke humor och man får skratta väldigt mycket samtidigt som den är mysig. Jag har tidigare liknat den vid Van the Man, de känns som lite samma stil fast ändå inte.

Filmen handlar om Dustin (Jason Biggs) som är kär i Alexis (Kate Hudson), men kärleken är inte riktigt besvarad som han skulle vilja. Hans bästa kompis Tank (Dane Cook) brukar ta betalt för att gå på dejt med killars ex-flickvänner för att få dom att se bra ut. Han gör själva dejten till ett helvete helt enkelt. Dustin bestämmer sig för att hyra in Tank för att själv framstå som en riktigt bra kille, men det är ju inte alltid allt går som man vill.

Både jag och min sambo uppskattade den här filmen väldigt mycket iaf.

Trailer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0