Let's Dance

Då har man sett första let's dance för i år då. Hade inte så stor koll på vilka som skulle vara med förutom Laila Bagge och hade inga vidare höga förväntningar heller. Men jag har inte tänkt sitta här och klaga, det är liksom inte min grej, iaf inte på danserna. Möjligtvis att jag skulle ha gjort det om jag hade varit med om samma grej själv, men det har jag verkligen inte så jag har ingen aning om hur svårt eller lätt det är.

Mest underhållande idag var iaf David Hellenius utan tvekan, med underbara kommentarer som känns otroligt oigenomtänkta och spontana. "Brunettberra" utgav ett härligt skratt. Jag väntar bara på att få se han göra den där (?) snurren med Elisabeth Höglund senare också.

Den som förvånade mig mest var Morgan Alling, fasiken den killen kunde ju faktiskt dansa även om det såg lite "not so straight"-ut, men det är väl det dom mer eller mindre ska uppnåt.

Inga av klänningarna var speciellt outstanding idag, inget för mig även om dom håller betydligt högre betyg än klänningar på "vanliga" tävlingsdanser.

Och till nästa gång, ta det lite lugnare med solduscharna eller solpudret tjejer, ingen vill vara helt orange i tv ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0